Nepřeceňujte síly! Zaregistrujte se pouze jednou na jeden email. Neměňte identitu.
Rozmyslete si, kolik máte nepotřebného času, který můžete věnovat komunikaci s firmami a podle toho odpovězte pouze adekvátnímu počtu firem. Po registraci bude mít Váš email více než 10.000 firem.
Vyberte pouze firmy, jejichž nabídka Vám připadá atraktivní a k jejichž nabídkám se chcete vyjadřovat.
Uvědomte si, že Vašimi daty budou firmy disponovat ihned po Vaší registraci. Žádosti o komunikaci a nabídky Vám mohou chodit i v době, kde se Vám to nemusí hodit.
Odpovídejte slušně a v rozmezí smlouvy a částky, na které jste se s příslušnou firmou domluvili. Standardní dotazník s cenami k náhledu ZDE. Pakliže budete seriózní a Vaše reakce budou hodnotné, můžete časem po firmě žádat zařazení do jiné platební kategorie.
Nepřijímejte zbytečně moc nabídek za nižší platbu. Raději každou nabídku důkladně promyslete.
Dbejte na to, aby Vaše zasílaná vyjádření měla smysl /tedy lidově hlavu a patu/ a dále, aby nebyla vždy stejná.
Rady pro firmy:
Na základě základních informací se snažte vybírat uchazeče pouze z Vaší širší cílové skupiny zákazníků a neposílejte dotazníky plošně všem.
Čím přesněji z doručených dotazníků uchazeče vyberete, tím přesněji svá obchodní sdělení zacílíte.
Smlouvu o komunikaci uzavírejte pouze s uchazeči, kteří Vám vyhovují.
Pakliže se v průběhu komunikace ukáže, že uchazeč nerespektuje dohodu ve smlouvě o komunikaci, především délku vyjádření dle příslušného platebního zařazení, smysl a styl, od smlouvy odstupte.
Uchazečům používající vulgarismy nebo kteří mají stále stejné odpovědí, nerespektují ustanovení o délce vyjádření, smlouvu neprodlužujte.
Uchazečům, jejichž příspěvky považujete za kvalitní, nabídněte časem výhodnější podmínky.